Hemma från Billdal och svar på fler frågor!

Nu är vi hemma igen! Skönt måste jag säga :) Billdal var vår sista tävling för i år. Nästa tävling och den första för nästa säsong är planerad vecka 4! Har lite filmer från helgen som jag tänkte försöka få ut här, så håll till godo :) Här kommer lite bilder så länge.


I veckan kommer Svenska hopp-landslagets tränare Hans Horn hit till Strömsholm! Han kommer att vara här i 2 dagar och hålla träningar, kommer självklart att uppdatera från det :)
Här kommer fler svar på frågor från frågestunden!

Postat av: Emma
Vad använder Jens för märken på sin utrustning, sadlar, träns, benskydd, schabrak, täcken osv?
Är han sponsrad av nåt företag vad gäller det? Svarar på dina 2 första frågor i samma svar. Jens är sponsrad av Equalityline som vi köper all vår utrustning igenom. En till sponsor vi har är RS!
Är det du som handlar nya grejer och bestämmer vad resp häst ska ha på sig? Jag är ansvarig för alla inköp av utrustning till hästarna. Vi, jag och Jens, bestämmer tillsammans vilken typ av utrusning varje häst ska ha!

Postat av: Chet
Vad är det för märke på tränset med repnosgrimman? All vår utrustning kommer från Equalityline, kolla där!

Postat av: Emmie
Tänkte fråga hur du är ledig, om du är ledig nån dag i veckan eller om du "sparar in" lediga dagar och åker hem eller hur du gör? =) Jag har 1 ledig dag i veckan. Men har möjlighet att ta lite längre ledighet tex nu när vi inte har några tävlingar på ett tag :)

Postat av: Sofia
Hej! Hyr ni en extra box när ni är på tävling där ni har alla grejer?, eftersom det inte ser ut att stå ngn mat och liknande utanför boxarna...MYCKET BRA BLOGG!!!!! Om det finns möjlihet till det så brukar vi ha en extra box som man kan ställa in alla saker i :) Tack!!

Är det någon fråga som jag har missat?

Kvällen kommer att spenderas hemma hos en god vän, med god mat och sex and the city-maraton! Ska bli skönt med några lugna veckor. Det har varit en händelserik höst och även fast det tar emot att erkänna så är jag ganska trött ;) Tror att nästa säsong kommer att bli grym och jag längtar redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0