Chasing pavements

Några dagar senare....andra dagen för Hans hoppade Jens alltså Jungfru och Colmar!
Jungfru går verkligen från klarhet till klarhet. En väldigt speciell häst som var mycket misstänksam mot det mesta i största allmänhet när hon först kom till oss. Hon hade också väldigt mycket sadelgjordstvång. Även fast hon alltid kommer vara en häst med mycket integritet så är hon idag mycket lugnare och tryggare :) Och i hoppningen är hon en häst utöver det vanliga..snabb, smidig och mycket försiktig! Ska bli väldigt roligt att följa henne under våren!
Colmar hoppade också bra! Han är som jag kanske redan berättat en stor häst med mycket förmåga men har fortfarande mycket kvar att lära eftersom han bara är 7. Jens var nöjd med båda hästarna, då är även jag nöjd :)
Idag har jag varit hel ledig från allt som har med hästar att göra och begav mig in till "den riktiga" världen (läs:Västerås) tillsammans med 2 kompisar! Skönt att komma iväg och göra något helt annat ibland. Vi gick runt i affärer, fikade i massor och hade det allmänt bra! Imorgon väntar stallet och hästarna igen :)
Även fast sommaren är alldeles underbar så saknar jag snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0